Einde van 2G en 3G netwerken: 25.000 liften getroffen Ben ik betrokken?

De slimste liften verdienen het slimste onderhoud

De slimste liften verdienen het slimste onderhoud

Predicitieve technologie, koolstofneutraliteit en de klok rond ondersteuning maken de nieuwe onderhoudsservice van KONE tot de gouden standaard in duurzame liftverzorging.

Toen KONE twee jaar geleden zijn nieuwe KONE DX Class liften onthulde, legde het de lat hoger voor wat deze steeds geavanceerdere machines vandaag en morgen konden doen. Slim, geconnecteerd en eenvoudig te integreren in het gebouw, presenteerden de digitale ervaringsliften een gedurfd nieuw tijdperk voor klanten - een tijdperk dat de sleutelrol liet zien die KONE blijft spelen in het verbeteren van de verplaatsingen van personen en het mogelijk maken van op maat gemaakte ervaringen door middel van digitale services.

Aangezien de KONE DX Class liften de regels voor verticaal transport herschrijven, moet het onderhoudspakket dat hen ondersteunt op peil zijn. Een nieuwe onderhoudsservice, KONE Care™ DX, is geïntroduceerd om de KONE DX-lift te helpen zijn volledige potentieel te behouden.

Zoals Anna Wäck, hoofd wereldwijde verkoop, prijzen en aanbod voor de onderhoudsactiviteiten van KONE, uitlegt: "KONE Care DX maximaliseert de uptime van de DX-eenheid en verlengt de levensduur, en biedt ervaringen op maat die een eenvoudige integratie van nieuwe digitale diensten mogelijk maken naarmate deze worden ontwikkeld."

KONE Care™ DX zet een nieuwe standaard voor slimme en duurzame liftverzorging.
KONE Care™ DX zet een nieuwe standaard voor slimme en duurzame liftverzorging.

Koolstofneutrale onderhoudsservice - een primeur in de sector

KONE Care™ DX wordt geleverd met AI-gestuurd predictief onderhoud, automatische updates, onderhoudshulp op afstand en 24 uur per dag ondersteuning. Bovendien profiteren alle KONE DX-liften die met KONE Care™ DX worden onderhouden van koolstofneutraal onderhoud, waardoor KONE het eerste bedrijf in de sector is dat echt duurzaam liftonderhoud biedt.

Koolstofneutraliteit wordt bereikt door een combinatie van reeds bestaande acties. Deze omvatten predictieve diensten die ongeplande onderhoudsbezoeken helpen verminderen, samen met een efficiëntere routeplanning. De rest van de uitstoot wordt gecompenseerd - waardoor het beter is voor de planeet.

"Koolstofcompensatie is alleen beschikbaar als onderdeel van KONE Care DX om ervoor te zorgen dat alle mogelijke acties om de uitstoot te verminderen worden ondernomen voordat de compensatie als laatste stap wordt gebruikt", zegt Wäck. "De compensatie gebeurt dan door te investeren in vooraf gedefinieerde projecten wereldwijd die de koolstofuitstoot verminderen door bomen te planten en te investeren in waterkracht en zonne-energie."

Klanten krijgen 24/7 ondersteuning, zowel persoonlijk als digitaal.
Klanten krijgen 24/7 ondersteuning, zowel persoonlijk als digitaal.

Een wereldwijde standaard voor onderhoudsdiensten die lokaal kan worden aangepast

Elk KONE-land maakt de digitale servicepakketten voor KONE Care™ DX op maat, zodat klanten op basis van hun vereisten de meest relevante kunnen kiezen.

"In de basis is de klant in de eerste plaats op zoek naar betrouwbaarheid, ongeacht de locatie, maar per regio en klant zijn er zaken om rekening mee te houden", zegt Florian Hammer, hoofd aanbod en sales development service voor KONE Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland.

"In Duitsland zijn we bijvoorbeeld begonnen met het bundelen van KONE Care DX met KONE 24/7 Connect en de KONE Elevator Call app. Met verschillende combinaties kunnen we ook de lokale wettelijke voorschriften voor onze klanten ondersteunen."

Hammer legt uit dat hoewel de predictieve onderhoudsoplossing KONE 24/7 Connected Services al in gebruik was voorafgaand aan de uitrol van de KONE DX Class liften, er toch wat extra installatie van apparatuur heeft plaatsgevonden. "Voorheen waren de liften nog niet digitaal uitgerust en moesten ze achteraf worden ingebouwd, maar nu zijn onze KONE DX liften al direct uitgerust met de hardware", zegt hij.

Hammer voegt eraan toe dat klanten gunstig hebben gereageerd op het feit dat er een onderhoudsaanbod is dat past bij de KONE DX Class liften. "Met de voor KONE Care DX ontwikkelde functies zien onze klanten dat onze liften niet alleen modern, betrouwbaar en duurzaam zijn, maar in feite ook toekomstbestendig."

Cookies

We gebruiken cookies om de functionaliteit van de site te optimaliseren en om u de best mogelijke ervaring te geven tijdens het surfen op onze site. Als u hiermee akkoord gaat en alle cookies accepteert, hoeft u alleen maar op de knop 'Accepteren' te klikken. U kan ook onze privacyverklaring bekijken.