Gekwalificeerde technici
Onze deskundige technici krijgen jaarlijks meer dan 40 000 uur opleiding, wat hun efficiëntie en beheersing van de nieuwste technologieën garandeert.
Waarom KONE?
Onze deskundige technici krijgen jaarlijks meer dan 40 000 uur opleiding, wat hun efficiëntie en beheersing van de nieuwste technologieën garandeert.
Opgericht in 1910, vertrouwt KONE op meer dan 60 000 medewerkers wereldwijd om op maat gemaakte oplossingen, lokale service en persoonlijke begeleiding te bieden die aan uw eisen voldoen.
Met KONE Mobile en KONE Online volgt u in real-time de voortgang van uw onderhoudswerkzaamheden, heeft u toegang tot alle informatie over uw storingen en factureringen, waar u ook bent.
Ons Klantcontactcentrum, 24/7 bereikbaar, biedt snelle en efficiënte ondersteuning met een gemiddelde responstijd van minder dan 20 seconden.
Maatwerk begeleiding
Gebruik het onderstaande formulier om ons te vertellen hoe wij u kunnen helpen. We nemen zo snel mogelijk contact met u op.