Praat met een expert
Voor algemene vragen en inlichtingen, gelieve het KONE Customer Service te contacteren op
België: +32 2 730 92 11
Luxemburg: +352 455 16 01"
CONTACT OPNEMEN MET DE KONE TEAMS
Voor algemene vragen en inlichtingen, gelieve het KONE Customer Service te contacteren op
België: +32 2 730 92 11
Luxemburg: +352 455 16 01"
Contacteer ons op onderstaande nummers
België: +32 2 346 21 00
Luxemburg: +352 455 279"
ONLINE HULPMIDDELEN
Blijf in realtime op de hoogte van onderhouds- en prestatiegegevens van uw installaties. Onze online tools bieden gemoedsrust door het voor u eenvoudig te maken om uw installaties te monitoren.
Permanente toegang tot prestatie-, storings- en herstellingsgegevens voor al uw installaties, altijd en overal, via een gebruiksvriendelijk webportaal.
Een gebruiksvriendelijke app met realtime meldingen over de status van installaties, onderhoudsschema's en de voortgang van lopende onderhoudswerkzaamheden.
Ger real-time information on your elevators, escalators and automatic doors.
Review pas, ongoing and upcoming work plus the associated invoices.
Talk to a customer service professional immediately when you need it.
FAQ over onderhoudsondersteuning
Onze KONE Online webportal en KONE Mobile app geven u en uw team permanente toegang tot prestatie-, onderhouds-, storings- en herstellingsgegevens voor al uw installaties.
U kan de status van uw installatie controleren via KONE Online of KONE Mobile. Als de installatie beschikt over KONE 24/7 Connected Services, kan u zien of we al bezig zijn met het oplossen van het probleem. U kan een serviceverzoek indienen of een incident melden door ons te bellen of rechtstreeks contact met ons op te nemen via KONE Online of KONE Mobile.
KONE Online of KONE Mobile toont u alle onderhoudsbezoeken die reeds werden uitgevoerd, alsook de geplande bezoeken, voor alle installaties die we voor u onderhouden.