Einde van 2G en 3G netwerken: 25.000 liften getroffen Ben ik betrokken?

Wat is uw perspectief?

Vind de onderhoudsservice die bij u past

Door slechts enkele vragen te beantwoorden, kan u de juiste oplossing vinden voor het onderhoud van uw liften of roltrappen.

Klaar om te starten? Vertel ons allereerst wat u verwacht van uw samenwerking met uw serviceprovider

Rangschik de volgende eigenschappen van 1 tot 4 in volgorde van belangrijkheid, waarbij 1 het belangrijkst is en 4 het minst belangrijk.
1/3

Wanneer het aankomt op het onderhoud van uw installaties, wat zijn dan uw prioriteiten?

Rangschik de volgende eigenschappen van 1 tot 4 in volgorde van belangrijkheid, waarbij 1 het belangrijkst is en 4 het minst belangrijk.
2/3

We zijn bijna klaar! Kan u ons iets meer vertellen over uzelf en uw activiteiten?



3/3
Result Field

Wenst u gecontacteerd te worden door een KONE specialist?


Laat uw contactgegevens achter en een lid van ons toegewijde team zal zo snel mogelijk contact met u opnemen om het juiste contract voor u op te stellen.

Result Field

Meer weten? 

Laat uw gegevens achter voor meer informatie over hoe uw prioriteiten opgenomen kunnen worden in uw onderhoudscontract, voor ondersteuning op maat.
+32(0)
Wanneer u dit formulier verzendt, verzamelen wij uw persoonlijke gegevens. Raadpleeg onze Privacyverklaring voor meer informatie over de verwerking van persoonsgegevens


Onderhoud voor liften

ONDERHOUD OP MAAT

Kone-USA-Day3-647-Edit-2:760x428%2816-9%29

Aanpak op maat van uw behoeften

Garandeer de veiligheid van uw gebruikers dankzij onderhoud van uw liften en maak gebruik van de nieuwste technologieën op het vlak van predictief onderhoud, om zo te anticiperen op storingen. Onze persoonlijke aanpak en ervaren techniekers helpen u het meest geschikte type onderhoud te vinden, ongeacht het merk of type liften in uw gebouw..

Een betrouwbare partner aan uw zijde: Onze teams staan op elk moment ter beschikking met eenvoudige en heldere informatie over het onderhoud van uw liften. Wat het probleem ook is, we beschikken steeds over de technische expertise en de nodige kennis over uw installatie.

Essentiële informatie in realtime: Blijf altijd en overal op de hoogte van de uitgevoerde onderhoudswerkzaamheden aan uw lift. Vermijd dure pannes en maximaliseer de werking van uw installaties.

Anticiperen was nog nooit zo eenvoudig: Onze geconnecteerde diensten verbeteren de beschikbaarheid van uw installatie. Dankzij de combinatie van artificiële intelligentie en menselijke expertise, helpen we u in het vereenvoudigen van uw besluitvorming.

We dragen zorg voor u

Predictief onderhoud liften

Anticipeer op onderhoudsbehoeften, beperk het aantal onvoorziene herstellingens en vertrouw op een planning gebaseerd op gegevens verzameld door AI en de expertise van onze techniekers. Daarnaast draagt predictief onderhoud ook bij aan uw veiligheid, dankzij automatische meldingen en vroegtijdige detectie van vaak onzichtbare onregelmatigheden.

40%
minder onregelmatigheden

Verhoogde veiligheid voor huurders en bezoekers

360°
benadering van de levenscyclus van uw installatie voor herstellingen, upgrades en moderniseringen

Een allesomvattend plan voor de toekomst

80%
van de storingen proactief geïdentificeerd

Besteed minder tijd aan onderhoudskwesties

78%
van de belangrijkste vervangingsonderdelen liggen klaar in de bestelwagen

Minder kilometers voor minder CO2-uitstoot

GEÏNTEGREERDE SERVICES

Geconnecteerde diensten van KONE

Een geoptimaliseerde werking van uw liften, mogelijk gemaakt door predictief onderhoud, vereist het gebruik van geavanceerde technologieën. Het predictief onderhoud van KONE biedt innovatieve oplossingen waarmee u tijd bespaart en altijd up-to-date bent.

pexels-ono-kosuki-5647178_4:760x428%2816-9%29

KONE 24/7 Connect

Dankzij realtime monitoring en slimme gegevensanalyses anticipeert u op de onderhoudsbehoeften van liften en speelt u snel in op eventuele problemen. Met KONE 24/7 Connect kunnen onze experts perfect voorspellen wat er aan de hand is met uw installaties en kunnen ze het onderhoud ervan optimaliseren. Deze tool, een combinatie van moderne technologieën en de expertise van KONE techniekers, garandeert een snelle interventie op het meest geschikte moment, zodat u pannes en onvoorziene stilstanden vermijdt. Met KONE 24/7 Connect zijn onze diensten:

  • Slimmer, dankzij predictief onderhoud gebaseerd op AI;
  • Veiliger: Door de prestaties en kritische onderdelen voor de veiligheid van uw geconnecteerde liften continu te monitoren, helpen we het aantal storingen te verminderen en de toegankelijkheid van uw gebouwen te verbeteren;
  • Transparenter: Alles wordt gedocumenteerd en de klant krijgt alle informatie op zijn interface te zien. Zodra we een storing vaststellen die een interventie door een technieker vereist, brengen we u onmiddellijk op de hoogte van alle details, zodat u proactief de gebruikers van het gebouw kan informeren. Het resultaat: elke betrokken partij wint kostbare tijd en u kan eenvoudig de toekomstige onderhoudswerkzaamheden plannen en budgetteren.
KONE-Online-and-Mobile-2:760x428%2816-9%29

KONE Online

Blijf altijd en overal op de hoogte dankzij een zicht op de gegevens van uw liften, details over de werking en belangrijke planningsinformatie. Op het online portaal KONE Online ziet u alle uitgevoerde, lopende en toekomstige onderhoudswerkzaamheden. U krijgt in real-time toegang tot alle nodige gegevens van een bepaalde lift in uw gebouw, met complete en gedetailleerde info over de toestand en werking van de installatie, verslagen en facturen, …

Onderhoud voor liften

DIGITALE SERVICES

KONE_ManyOne_Day3_314_2:760x428%2816-9%29

Eenvoudige middelen met grote toegevoegde waarde

Dankzij upgrades van de digitale services zorgt u ervoor dat uw activa langer meegaan en verhoogt u tegelijk de tevredenheid van de huurders en de waarde van het gebouw. Optimaliseer het beheer van de activa met de KONE 24/7 Planner of gebruik de API’s van KONE om de toestand van de installatie te monitoren, de onderhoudswerkzaamheden op te volgen of de ervaring van uw gebouw te verbeteren, zoals bijvoorbeeld met geautomatiseerde liftoproepen of slimme servicerobots.


Ontdek onze digitale diensten

Praktijkvoorbeelden van liftonderhoud met KONE

Ontdek hoe onze klanten tijd winnen en de levensduur van hun installaties verlengen..

KONE_ManyOne_Day3_642:1400x700

Residentiële gebouwen en appartementen

Wilt u bij interventies aan uw liften op de hoogte worden gehouden, uw kosten voor mede-eigendom beheren en de waarde van uw activa optimaliseren? Bij KONE heeft u een toegewijde contactpersoon die u gedurende de volledige levenscyclus van uw lift adviseert en begeleidt. Met de KONE Mobile app volgt u in realtime de voortgang. En vergeet uw bewoners niet: zij blijven constant op de hoogte via meldingen in de lift zelf en op de bordessen.

family_in_hotel_lobby:1400x700

Hotels

Onze techniekers bevinden zich meestal op amper 30 minuten van uw gebouw en zorgen zo voor een ongeziene reactiviteit, met het oog op het comfort en de tevredenheid van uw klanten. Dankzij ons predictieve onderhoud en onze expertise zijn uw liften maximaal beschikbaar en zorgen we er met slechts één interventie voor dat hij opnieuw in dienst is. Dit alles met slechts één doel: vlotte verplaatsingen voor uw bezoekers.

KONE_ManyOne_Day02_2518:1400x700

Medische omgevingen

Bewust van de uitdagingen van uw beroep, beseffen we hoe belangrijk vlotte verplaatsingen zijn in medische omgevingen. Onze techniekers staan voor u klaar met een ongeziene reactiviteit en beschikken over de grootst mogelijke expertise in al uw installaties, van patiëntenliften tot bezoekersliften. We houden u in realtime op de hoogte van al onze tussenkomsten en besteden bijzonder aandacht aan het veiligheidsgevoel van zowel patiënten als zorgpersoneel.

shutterstock_361884722-rotated:1400x700

Kantoorgebouwen

Kantoorgebouwen hebben typisch te maken met drukke piekmomenten, waarbij het belangrijk is dat alle gebruikers zich vlot kunnen verplaatsen en de productiviteit van uw gebouw op elk moment gegarandeerd wordt. Dankzij ons predictieve onderhoud en aangepaste interventietijden voor onderhoud zijn alle liften steeds maximaal beschikbaar. En met de unieke tools KONE Mobile en KONE Online blijft u realtime op de hoogte van onze interventies.

1B8T1082:1400x700

Retail

In winkels en winkelcentra zijn comfort en toegankelijkheid primordiaal voor een vlot verloop van de bezoekersstromen en verplaatsingen van goederen. Daarom plannen we onze onderhoudsinterventies buiten de openingsuren. Volledig functionele liften garanderen een betere shoppingervaring en bijgevolg een hogere omzet.

A man pushing his bicycle at a metro station.

Infrastructuur

Of het nu in de metro of op luchthavens is, uw transportinfrastructuur speelt een cruciale rol bij het garanderen dat passagiers zich vlot kunnen verplaatsen, vaak volgens strakke tijdschema's.We optimaliseren de beschikbaarheid van uw installaties door onze diensten aan te passen aan veranderingen in uw infrastructuur.D We doen er alles aan om de bezoekersstroom zo vlot mogelijk te laten verlopen, onder andere door preventieve onderhoudsinterventies te plannen of door de snelheid van uw systemen aan te passen. Ons doel is dat gebruikers zich efficiënt en zonder hinder kunnen verplaatsen, steeds met het oog op de algemene werking van uw transportinfrastructuur.

120708_PRG_4628_high:1400x700

Publieke gebouwen

Ter plaatse of op afstand, u moet op elk moment zeker zijn van een goede werking van uw installaties. We verzorgen het onderhoud van uw liften en houden u via de KONE Mobile applicatie voortdurend op de hoogte van de voortgang van onze interventies. Voor een optimaal beheer van uw liftenpark stellen we ook KONE Online ter beschikking.

_P4J0968:1400x700

Industrie

In industriële omgevingen gelden specifieke regels en verplichtingen, zeker wat betreft het gebruik en de beschikbaarheid van personen- en goederenliften. Al onze techniekers staan in voor specifieke klanten of gebouwen zodat u op elk moment, 24 uur op 24, op uw installaties kan rekenen en u altijd zeker bent van een vlotte werking.

KONE ONDERHOUD liften

Veelgestelde vragen over onderhoud van liften

Handige antwoorden op vaak gestelde vragen over het onderhoud van liften door KONE.

  • De lift is een essentieel onderdeel van de mobiliteit binnen een gebouw. Gebruikers kunnen zich vlot verplaatsen en elke verdieping van het gebouw is voor iedereen toegankelijk, zowel voor actieve personen als voor kinderen, ouderen en personen met een beperking. Het onderhoud van de lift is een kwestie van veiligheid en comfort, niet alleen voor de eigenaar, maar ook voor de gebruikers van een gebouw. Bovendien is het onderhoud gewoonweg wettelijk verplicht. Als eigenaar van één of meerdere liften moet u over een onderhoudscontract met een gekwalificeerde professional beschikken, die instaat voor regelmatige controles en periodieke inspecties. Als eigenaar moet u de lift elke vijf jaar laten inspecteren door een externe firma om zeker te zijn dat alle installaties aan alle veiligheidsverplichtingen voldoet.

  • Het onderhoudscontract van een lift moet bestaan uit een combinatie van periodieke en specifieke inspecties en interventies.

    Qua periodieke onderhoudswerken door een technieker gaat het onder andere om volgende zaken:

    • Een algemene controle van de werking van de lift;

    • Kijken of de klemmen van de deuren nog correct werken;

    • Controle van de kabels;

    • Controle van het valsysteem;

    • Reiniging van de liftschacht, het dak van de kooien de machinekamer.

    • Enkele voorbeelden van de specifieke onderhoudswerken:

    • Smeren en schoonmaken van de mechanische onderdelen;

    • Reparatie of vervanging van versleten onderdeeltjes;

    • Gaande tot herstellende of curatieve onderhoudswerken zoals depannage van de lift, het herstel van de werking van de lift en het verwijderen van personen die door een panne vastzitten in de kooi.

    Al deze periodieke en specifieke werkzaamheden moeten in het onderhoudsboekje van de lift worden genoteerd. Op die manier ontstaat er een duidelijk overzicht van elke tussenkomst zodat de eigenaar van het gebouw kan vertrouwen op de veiligheid van de gebruikers en op een juiste werking.

  • Predictief onderhoud bestaat uit een permanente analyse van de werking van de installatieen constante verzameling van gegevens, waardoor symptomen van mogelijke pannes of onregelmatigheden snel worden gedetecteerd. Dat maakt het eenvoudiger om effectieve preventieve en gerichte interventies op voorhand en op het meest geschikte moment te plannen. Curatief onderhoud daarentegen wordt uitgevoerd in geval van een storing, wat een noodreactie betekent en meer hinder voor gebruikers en lifteigenaren.

Cookies

We gebruiken cookies om de functionaliteit van de site te optimaliseren en om u de best mogelijke ervaring te geven tijdens het surfen op onze site. Als u hiermee akkoord gaat en alle cookies accepteert, hoeft u alleen maar op de knop 'Accepteren' te klikken. U kan ook onze privacyverklaring bekijken.